Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie

Zapytanie ofertowe na dostawę pieczywa na 2016 rok

 

 

Zakrzewo, 10.11.2015r.

 

AF.230/2/D/2015

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o

cenę dostaw .

 

  1. Zamawiający Dom Pomocy Społecznej  w Zakrzewie , ul. Inowrocławska 20,

87-707 Zakrzewo

2. dostawa pieczywa, mąki pszennej i bułki tartej

            CPV 15811000-6 pieczywo

            CPV 15612100-2 mąka pszenna

  1. Termin realizacji zamówienia: 02.01.2016r. do 31.12.2016r.
  2. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
  • wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić
  • cena powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i obejmować wszystkie koszty całkowite związane z przedmiotem zamówienia
  • ceny jednostkowe zawarte w załączniku nr 1 do oferty nie mogą ulec zmianie przez okres obowiązywania umowy   
  1. Inne istotne warunki zamówienia (dokumenty , załączniki)
  1. wypełniona i podpisana oferta
  2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1
  3. oświadczenie wykonawcy
  4. wzór umowy
  5. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający dane osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy.

6.Sposób przygotowania oferty .

7.Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”

  1. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,

nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę

upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na

kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę pieczywa, mąki pszennej i bułki tartej ”.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pokój kadr  lub przesłać pocztą.

  1. wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

10.Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę złożyć należy do dnia  17.11.2015r. godz. 900 siedzibie DPS Zakrzewo 

ul. Inowrocławska 20 (budynek administracyjny)- pokój kadr

Otwarcie ofert: dnia 17.11.2015r. godz. 915-gabinet dyrektora

8.Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego , a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

9. Osoba do kontaktu w sprawie procedury : Beata Zielińska 54 272 00 15

 

Zatwierdzam:

 

Załącznik nr 1 do ZO

 

 

 

...................................................................

Nazwa ,adres Wykonawcy (pieczątka)                                                                                                                          

 

 

.................................dnia..............................

 

OFERTA

 

 

Dom Pomocy Społecznej

ul. Inowrocławska 20

87-707 Zakrzewo

 

 

Odpowiadając na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego

realizowanego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo

zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm. ),

dotyczącego: .........................................................................................................................

..............................................................................................................................................

(wpisać przedmiot zamówienia)

składamy ofertę następującej treści:

1. Oferujemy wykonanie zamówienia za wartość netto: ......................................zł.

Obowiązujący podatek VAT  .............zł.

Wartość brutto: ..........................................................................................................................

(słownie: ...........................................................................................)za całość zamówienia.

2. Przyjmujemy do realizacji postawione przez zamawiającego, w zapytaniu ofertowym

warunki.

3.Przyjmujemy płatność przelewem w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury.

     4.Oświadczamy, że ceny jednostkowe  podana w ofercie nie ulegną zmianie przez  okres obowiązywania umowy.

5.Oświadczamy, że przedmiot zamówienia  wykonywany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.  z 2010 roku Nr 136, poz.914 ze zm.)

6.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zawartymi we wzorze umowy.

 

 

 

Załączniki do niniejszej oferty:

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

 

...................................................

(podpis osoby uprawnionej )

 

                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do ZO

 

 

 

 

Przedmiot zamówienia-  pieczywo, mąka pszenna i bułka tarta

 

L.p.

Asortyment

J.m.

Ilość

na 12

m-cy

Cena jed.

Netto

Wartość

Netto

Stawka VAT (%)

Wartość brutto

1.

Bułka długa pszenna (0,40 kg)

Szt.

3.700

 

 

 

 

2.

Chleb zwykły  (0,50 kg)

Szt.

22.000

 

 

 

 

3.

Chleb razowy (0,40 kg)

Szt.

2.900

 

 

 

 

4.

Mąka pszenna

Kg

800

 

 

 

 

5.

Bułka tarta

Kg

400

 

 

 

 

 

X

 

 

X

 

X

 

X

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

     .............................................

 

podpis osoby uprawnionej 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3 do ZO

 

.......................................

.....................................                                                                                                                           (miejscowość , data)               

(Pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

 

Oświadczenie

 

 

 

 

...............................................................................................

..............................................................................................

(pełna nazwa Wykonawcy)

 

oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu pn. „dostawa pieczywa „

  1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania,
  2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie,

3.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4.znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 

 

 

 

.............................................

                                                                                                                                  podpis osoby uprawnionej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4 do ZO

 

U M O W A

Wzór

 

zawarta w dniu .....................2015r. w Zakrzewie pomiędzy:

Domem Pomocy Społecznej w Zakrzewie ul. Inowrocławska 20, 87-707 Zakrzewo

zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:

Dyrektora mgr Andrzeja Kownackiego

przy kontrasygnacie Głównego Księgowego Alicji Kułakowskiej

a:

reprezentowaną przez:

zwaną „Wykonawcą”  

 

W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty  bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych-  Dz. U. z 2013r.poz. 907 ze zm.) została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

Wykonawca  zobowiązuje się do dostawy pieczywa, mąki pszennej i bułki tartej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w asortymencie określonym w ofercie cenowej stanowiącej załącznik do niniejszej umowy i dostarczy go w miejsce wskazane przez Zamawiającego  zaś Zamawiający zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy.

 

§ 2

1. Zapotrzebowanie na poszczególne tygodnie służby żywnościowe Zamawiającego będą uzgadniały z przedstawicielem wykonawcy telefonicznie lub pismem . Towar należy dostarczać w godzinach od 700 do 720 od poniedziałku do soboty.

2. Odbiór i przeliczenie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego poprzez potwierdzenie na dowodzie dostawy.

3. Podane  ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy , a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składane przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu postanowień § 3 pkt 1 niniejszej umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia.

4.Produkty powinny być dostarczone w  początkowym okresie gwarancji w wymaganym opakowaniu.

5.W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości dostarczanych produktów Zamawiający może zażądać dokumentów potwierdzających ich jakość (zaświadczeń Instytutu Higieny, itp.).

§ 3

1.Maksymalną wartość przedmiotu umowy strony ustalają na kwotę brutto :

(słownie: ...................................) w tym:

netto: .................. zł (słownie: .........................) podatek VAT : ...............zł

(słownie: ........................................)

2.Strony dokonywać będą rozliczenia realizacji umowy na podstawie faktur częściowych - wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych produktów.

3.Zapłata faktur nastąpi w ciągu 30 dni poleceniem przelewu na konto Wykonawcy.

4.Ceny jednostkowe produktów, określone w ofercie nie ulegną zmianie w czasie obowiązywania umowy.

 

§ 4

Przedmiot umowy będzie realizowany przez 12. miesięcy: od dnia 02.01.2016r.do 31.12.2016r.

 

§ 5

Dostawa  przedmiotu umowy następować będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt.

 

§ 6

W przypadku dostarczenia towaru złej jakości Zamawiający zawiadomi Wykonawcę , który      natychmiast odbierze na własny koszt zakwestionowany towar i dostarczy towar dobrej jakości.

§ 7

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

  • w wysokości 10% wartości dostarczonego towaru w danym dniu, zakwestionowanego  w sposób określony w § 6.

§ 8

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron musi być  wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

2.Nieważna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian jest następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.

 

§ 9

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni  w razie istotnej zmiany okoliczności  powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można  było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

§ 10

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu          Cywilnego.

 

§ 11

    Wszelkie spory wynikłe w czasie trwania umowy będą rozstrzygane przez  Sąd   

     właściwy  miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 12

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                              WYKONAWCA

 

 

 

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie Data stworzenia : 2015-11-10 13:26 Autor : Administrator Data publikacji : 2015-11-10 13:26 Osoba udostępniająca na stronie : Administrator Data ostatniej modyfikacji : 2020-10-27 19:27 Osoba modyfikująca : Administrator